Lori rempuh kedai kopi, pesara tentera hantar kuih maut

0 comments

Lori rempuh kedai kopi, pesara tentera hantar kuih maut

IPOH - Seorang pesara tentera terbunuh selepas dirempuh sebuah lori yang terbabas ketika mangsa berada di sebuah kedai kopi di pekan Titi Serong, Parit Buntar hari ini.

Ketua Polis Daerah Kerian, Supt Mat Fauzi Nayan berkata Mohd Murad Mastor, 53, berasal dari Kampung Haji Musa Titi Serong, Parit Buntar, meninggal dunia di tempat kejadian dan mayatnya di hantar ke Hospital Parit Buntar untuk bedah siasat.

Semasa kejadian pada pukul 10.30 pagi, Mohd Murad menghantar kuih ke kedai berkenaan untuk dijual dan insiden itu menyebabkan beberapa pelanggan di kedai kopi itu bertempiran lari untuk menyelamatkan diri, katanya ketika dihubungi hari ini.

Fauzi berkata kejadian berlaku ketika pemandu lori muatan air batu dikatakan memberhentikan kenderaannya di tepi jalan berhampiran kedai kopi tersebut dan pada masa yang sama sebuah lori ikan yang mengekori kenderaan itu, merempuhnya.

Akibat kejadian itu, lori muatan air batu telah terbabas ke kiri jalan dan merempuh mangsa serta lima buah motosikal yang berada di tepi kedai berkenaan, katanya.

Katanya kedua-dua pemandu lori berkenaan hanya cedera ringan dan membuat laporan polis berhubung kejadian itu. - Bernama

 

Sumber: Sinar Harian

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. SK Tg Piandang - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger